Catequesis 1ª Comunión

CATEQUESI
“Deixeu que els infants vinguin a mi ”
(Mc  10,14)

La catequesi dura dos cursos, 1er i  2º any  (cursos escolars, de l'octubre al maig o juny) . Es celebren unes sessions setmanals, tots els dimarts de 17,30 a 18,30.

En aquestes sessions el mossèn i les catequistes intenten que els nens i nenes coneguin una mica més a Jesús i així ,amb el seu exemple, poden transmetre aquest valors al seu entorn.

Nos gustaría que vieran en Él a ese amigo que siempre está cuando lo necesitas, el que siempre nos acompaña, el que siempre nos cuida, el que siempre nos escucha.

En la missa dels diumenges de les 12 h., quan el mossèn fa la homilia pels grans, les catequistes ens emporten als nens i els expliquen l’evangeli de una manera més d’acord amb la seva edat.

Per últim al finalitzar el 2º curs de catequesi, entre finals de maig i principis de juny, es celebren les 1ª comunions, on els nens rebren per primer cop Jesús, en forma de pà consagrat. A partir d’aquest moment els nens i nenes poden ajudar al mossèn en la missa fent d’escolans.