La Cultura va de Festa

PARTICIPACIÓ DE FESTA

El diumenge 6 de Maig, la nostra Parròquia  va  participar per primera vegada,  a  va de Festa que es va celebrar al Parc de  Guineueta. Aquest any va ser  la 32a edició d’aquesta  festa, on  es treballa des de diferents entitats per a la gent de Nou Barris.

Durant tot el matí vam estar en un estand donant informació de les activitats que fem durant tot l’ any, a més a més,  vam  participar  a la part Central del Parc amb un taller de manualitats fent marcs de fotografies que va tenir un gran èxit entre  la canalla. A la festa va haver -hi també una  mostra d’entitats,  tallers ,  jocs infantils i espectacles de música, ball i circ.