PARROQUIA SAN SEBASTIA

¡Benvinguts!

En nom de la Comunitat parroquial de Sant Sebastià de Verdum, us dono la benvinguda a totes les persones que conecteu amb nosaltres per mitjà de la nostra pag. Web.

La Parròquia de St. Sebastià des de la seva creació, l'any 1958, sempre ha estat unida al nostre Barri Verdum i ha treball juntament amb altres Entitats i Institucions al servei de tots el veins.

La nostra missió própia és l'atenció pastoral als cristians del Barri i donar a conèixer la Bona Noticia de Jesucrist a tothom, però també fem nostres el goigs i les esperances de tots els homes i dones de la nostra societat, com fa 50 anys ens deia el Concili Vaticà II. Aixi doncs,  desitgem que aquesta pagina sigui una finestra oberta perquè tothom que ho desitgi pugui conèixer una mica més la nostra Parròquia i perqué, també nosaltres poguem veure i copsar la realitat del nostre barri i les persones que hi viuen.

Rebeu la meva salutació               .
Joan Cuadrench

Rector de la Parròquia

Nos han visitado 27684 visitantes (63742 clics a subpáginas) ¡Aqui en esta página!

PARROQUIA SANT SEBASTIÀ Calle Viladrosa nº 94- 08042 Barcelona Este sitio web fue creado de forma gratuita con PaginaWebGratis.es. ¿Quieres también tu sitio web propio?
Registrarse gratis