Excursió a Vic

EXCURSIÓ A VIC I AL SANTUARI DE LA MARE DE DÉU DE LA SALUT

Encara que vam haver de matinar una mica per ser dissabte, ho vam fer encantats per marxar d'excursió a l’ ermita de la salut

Es va realitzar una parada en el trajecte per esmorzar, cosa que van aprofitar  els més petits per jugar una estoneta.

A l'autocar es van recordar velles cançons d'excursió i fins i tot es va cantar l'himne de Nou Barris.

A l'arribada a Vic, vam tenir  temps lliure per comprar fuet i llonganissa, (el típic) i després vam fer una visita guiada per descobrir els carrers i edificis del nucli antic d'aquesta ciutat.

Amb una mica de gana, ens vam dirigir al Santuari de la Salut, una ermita del sigle XVII, envoltada de bosc amb una naturalesa exuberant  i  unes vistes extrardinàries És un dels santuaris amb més devoció de la comarca. Allà,  més a més de poder visitar a la Mare de Déu ,vam poder disfrutar d’un apetitós àpat.