Cateclub

CATECLUB

En la nostra Parròquia, tenim també el Cate-Club. Els integrants d’aquest club son el nens i nenes que ja han fet la comunió i segueixen la seva preparació cristiana fins a poder fer la confirmació.

Es reuneixen amb el mossèn i les catequistes els dijous de 17,30 a 18,30 h.

Cadascun dels nens i nenes  té un carnet que l’acredita com soci. Amb aquest carnet, té la possibilitat de participar en diferents sortejos que es celebren durant tot el curs i en altres activitats de la parròquia i del bisbat, com sortides i reunions amb altres grups de l’arxiprestat.

Com colofó a tot el curs es celebren les colònies. Una setmana de convivència, on es fan un munt de divertides i entretingudes activitats de tota mena.